Fredagen den 6 April

Idag fyller både min kusin som fyller 16 och en kompis, Yasemin som fyller 19. Vill hälsa grattis till dom! :)
Veckan som gått har jag varit super duktig med skolarbete och att varje dag försöka röra på mig på ett eller annat sätt. Måndag - Tisdag: Jag sprang på Crosstrainern ca en timme. Onsdag: Jag och Saga tog 7 km rundan med vovvarna och igår, Torsdag var jag och Madde ute och sprang 2.5 km på en kvart utan att stanna! :) Vi sprang även upp och ner för en backe 8 ggr, Häftigt! Så otroligt skönt att springa!
Nu har äntligen det efterlängtade lovet kommit och denna helg är fullspäckad! Idag ska jag med Madde och hennes kompisar in till stan och käka på Fridays, sen ska jag tillbaka till märsta för att titta till KC, det var jättelängesen jag va där ;o Imorgon, Lördag ska vi fira Soffan med middag och sedan utgång i stan. Söndag det är egentligen då Soffan/Sofia fyller år, hon fyller 19. JAg får väl titta in är för att gratta henne på riktigt ;) Pjuh! Nu måste jag ta mig en kopp kaffe och börja förbereda mig för ikväll! Ha en najs fredag Bitches!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0