Solen är äntligen här!

Jag talar nog för många när jag säger att jag blev chockad när jag vaknade upp och solen kikade in genom persiennerna, samt när det stod att det var 15 grader varmt ute! :D Jag blev så glad att jag ville duka upp frukosten på gräsmattan! Men det fick vänta, jag käkade mina ägg och slängde i mig kaffet för att så fort som möjligt komma ut! Så härligt att känna solen brännas lite, det var så längesen. Jag kanske ska meddela att jag var hemma idag. Jag fick som en snabb förkylning eller något?? Jättekonstigt. Mamma sa att jag skulle ta en allergi tablett, jag har aldrig varit pollenallergiker tidigare. Men men, tabletterna hjälpte inte och när jag vaknade upp imorse kunde jag knappt andas (var så pass täppt i näsan) eller svälja, så förbannat ont i halsen :/ ...Nu regnar det visst.. Man kanske ska ta och springa ut i det friska regnet? Okej, inte nu när jag är sjuk och det får helst vara sommar när jag gör det. Aja, under tiden solen sken så ställde jag iordning utemöblerna så jag kan äta frukost ute på altanen någon annan morgon, looking forward to that! ;)

Förra årets mys på trappen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0