Påsk eller Julafton?

Ja man börjar ju undra när man vaknar upp och ser trädens grenar täckta med snö.. Bittert! Sry för min dåliga uppdatering. Men nu är det bara att köra igång igen, jag gillar inte att älta det som varit, så jag börjar detta inlägg med att berätta om vad som händer nu. Jag är denna kväll barnvakt åt mina syskon och min brors kompis och jag har precis matat dom haha. Jag har lagat tacopaj med en vanlig blandsallad och lite tacosås och gräddfil till. Jag hann tyvärr inte ta kort på den heller, den som vart så fin, men ungarna har redan hunnit smälla i sig allt?! Tar det som en komplemang :) Nu ska jag plocka undan och bege mig upp mot tv-soffan, vi har planerat att se film och spela kort. Min syster har varit noga med att vi ska följa Earth huor ikväll ;) Så lite tid och så mycket att göra! Vi hööörs!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0