Välkommen till min nya blogg!

Jag ska skriva så kort som möjligt om mig själv, för er som inte vet vem jag är, ni som tror sig veta vem jag är kan behöva läsa detta ändå :)

I grund och botten är jag en helt vanlig tjej som växt upp i en vanlig svenne familj med två små syskon och volvo ;) För ett och ett halvt år sedan hände det något jag aldrig i min vildaste fantasi trodde skulle hända, min pappas hjärta svek hela min familj och lämnade oss natten till första skoldagen 2010. Jag skulle då börja andra året på Arlandagymnasiumet i Märsta. Jag började läsåret med att jag skulle klara av skolan bara för pappas skull, men vilket blev alldeles för mycket och jag började istället lägga på mig resten. Jag läser nu tredje och sista året på gymnasiet då min mamma kände en knöl i sitt bröst och fick bekräftat att det var cancer.. Hon kommer klara sig, men hur många påfrestningar ska en människa klara av? Jag är 18 år, vuxen kvinna och jag tycker det är psykist jobbigt. Men mina små syskon? Inte nog med det jag förväntas sköta skolan, närvara fester/studentskivor, ha pengar till studentskivor, ta studenten, ta körkort, skaffa jobb/plugga högskola, underhålla familj, tillbringa tid med familj och vänner... Detta snurrar runt i mitt huvud varjedag tillsammans med en del andra saker..

Hur ser min vardag ut? Detta kan ni se i min blogg :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0