Jag startar detta med att satsa hårt!

Det är mycket som har hänt senaste tiden! Tog studenten i juni, har varit ledig i en månad och började jobba på ett ställe i central hallen i stan i augusti. Det är inget särskilt, det är bara deltid men det känns som en mjuk start och det ger mig pengar, så det känns väl bra.

Iaf denna månaden började bra, som varje september månad har jag många nära och kära som fyller år. Det har varit frustrerande för mig som verkligen vill att folk ska känna sig uppskattade och om inte som mest på sin födelsedag, vilket har krockat med jobbet. Jag har inte kunnat vara där i rätt tid eller som min mammas födelsedag hade jag tur att hon inte hade gått och lagt sig än. Men i onsdags var jag och tjejerna på 23h kryssning för att fira vår kära vän jasmine. Det hade jag förberett mig för och tagit ledigt, inte nog med det resten av gänget kunde också smita iväg från sin vardag för att följa med. Det var en kväll fylld med skratt, det var efterlängtat och jag hoppas Jasmine var nöjd över sin födelsedag! Nu efteråt är man lite trött och jag som endast har 15 svenska kronor på mitt bankomat kort stannar hemma denna fredag. Kvällen bjöd iaf på kräftor, VMA på MTV och en hel del bra filmer, så det är väl helt ok! Imorgon ska vi på släktträff och träffa några okända människor från mammas sida! Nu känner jag att jag har pratat ut mig en hel del och kanske att jag tappade meningen med detta inlägg men det känns skönt att ha det dokumenterat. Nog pratat för mig! Dags för bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0