Update

I slutet av 2012 skrev jag en lista på saker jag vill göra i tur och ordning. Ja vet vad ni tänker.. "Vilken klyscha" men de är fan bra och de bevisar för mig att jag faktiskt kommer någonstans i mitt liv.

Redan i januari blev jag fast anställd, så otroligt skönt med ett eget schema, dessutom trivs jag jättebra på jobbet, vilket jag inte gjorde i början, ett jättestor skillnad, men det är väl för att jag har kommit in i det och kan det mesta och människorna är fantastiska!

I slutet av januari och början av februari åkte jag och Jasmine till Avesta till Norbergs trafikskola, vi va där i två veckor efter de två veckorna åkte vi båda två hem med körkort! Så jävla skönt!😎 Precis innan teorin fick vi även veta att mammas cancer va tillbaka, de va så jävla skönt att komma hem med ett körkort! Böla som ett barn haha

Det nästa jag ska göra är att kirra en tatuering, fick ett presentkort när jag tog studenten på 1000kr måste bestämma mig för vad jag vill göra! Sen måste jag köpa mig en liten skrotbil! Mamma använder sin bil hela tiden och jag får dåligt samvete varje gång jag kör utan att det gynnar henne, har redan tankat den två gånger och jag har inte kört särskilt mycket... Måste ha en egen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0